پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)
فصل دوازده (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – مدت زمان پروسه میکس و روش های سرعت بخشیدن به آن
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 12 :
-
انجام فرایند میکس بهتر از چقدر طول بکشد؟
-
تسلط بر DAW و VST ها
-
استفاده از Track Preset
-
دوری از Ear Fatigue
-
میکس در Level مناسب
-
شناخت مناسب از سبک و عناصر پراهمیت موسیقی
-
دانش و تجربه در میکس
-
بازنگری نهایی میکس
فصل سیزده (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – تمرکز روی عناصر اصلی موسیقی
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 13 :
-
تمرکز بر روی عناصر اصلی میکس
-
پیامدهای نادیده گرفته شدن عناصر اصلی یک موسیقی
-
الزام بازنگری در هر مرحله از میکس
فصل چهارده (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – Vocal یا خواننده و اهمیت آن
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 14 :
-
اهمیت انتقال حق کلام خواننده در موسیقی های پاپ و سنتی
-
بررسی صداهای مزاحم برای Vocal
-
سازهای جهانی که ممکن است با صدای خواننده در تقابل باشند
-
سازهای ایرانی که ممکن است برای شنیده شدن خواننده مشکل ایجاد کنند
-
میزان بلندی صدای خواننده با توجه به سبک موسیقی
-
آیا میتوان صدای خواننده را نیز Pan کرد؟
-
آیا وظیفه یک مهندس میکس تصحیح فالش خوانی های یک خواننده است؟
-
Reverb بیشتر یا کمتر؟!
فصل پانزده (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – سولو نوازی
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 15 :
-
-
اهمیت سولو نوازی در موسیقی های متداول
-
اهمیت بالانس آواز با سولو نوازی
-
انتخاب صدای سولو نوازی و ارتباط آن با دیگر صداهای ارکستر
-
فصل شانزده (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – Paning و برقراری توازن در میکس
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 16 :
-
ترسیم فضای استریو در میکس با Paning
-
توازن در میکس با استفاده از Pan
-
خلاقیت در استفاده از Paning و تولید تصویر استریوی جذاب
-
Paning بر اساس فرکانس های مشابه و غیر مشابه
-
چگونه با ابزار Pan و با استفاده از تجربه و خلاقیت، شنونده را هیجان زده کنیم؟
-
عناصر ممنوعه در قانون Pan
-
قانون عدم انحراف به طرفین L & R
فصل هفده (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – شنیدن صداها در میکس به صورت Solo
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 17 :
-
چرا نباید در میکس صداها را به صورت Solo بشنویم؟
-
تنظیم یا تصحیح فرکانس ها به صورت Solo یا گروهی
-
مسئله فاز در زمان میکس
-
چه زمانی تنظیمات و مانیتورینگ یک صدا را به صورت Solo انجام دهیم؟
-
اهمیت رسیدن به یک بالانس کلی در میکس
فصل هجده (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – تقسیم بندی و روش شنیدن در میکس
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 18 :
-
-
ماندگاری حافظه شنیداری انسان
-
تقسیم بخش های یک موسیقی با استفاده از Marker
-
تمرکز بر روی یک بخش از موسیقی
-
بازبینی ، مرور و Automation کل میکس
-
فصل نوزده (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – تعریف سطح بلندی در محدوده باس
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 19 :
-
-
مهمترین سازها در محدوده باس
-
استراتژی یک در محدوده باس
-
استراتژی دو در محدوده باس
-
اهمیت دانش و تسلط بر تکنیک های ضبط
-
فصل بیست (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – روشی برای تسریع توازن در میکس
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 20 :
-
یافتن صداهای متقابل
-
توازن صحیح محدوده باس
فصل بیست و یک (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – چطور میکس را شروع کنیم؟
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 21 :
-
شروع میکس با صدای خواننده
-
شزوع میکس با درامز
فصل بیست و دو (پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه)) – Drums
پکیج 2 خودآموز حرفه ای مهندسی میکس (پایه) – فصل 22 :
-
اهمیت Drums در میکس
-
روش متقارن سازی درامز از دیدگاه نوازنده و شنونده
توضیحات تکمیلی دوره آموزشی